Underbarabarn 2016

God morgon alla fina!

Igår insåg jag att det är mindre än en månad kvar till underbara barnmässan i Stockholm. Vi längtar verkligen här hemma tills vi får åka dit. I år ska vi hänga med världens bästa Jennie och Olle, Wilma blev så glad när jag berättade det för henne. Vi ska åka dit på fredagen och vi får börja morgonen med en VIP frukost på scandic, värsta lyxen för den här mamman från landet.

Mässan vänder sig främst till barn från 0-6 år men självklart är alla välkomna dit. Några av mina favorit utställer är: Frank&poppy, kids concept, Twistshake, Geggamoja, sen finns det såklart många många fler. Något som jag tycker är kanon nu när man har en liten bebis igen är att man får låna ergobaby så man slipper gå med vagnen inne i mässhallarna och nytt för i år är även att man kostnadsfritt får serva sin vagn hos kronan, hur bra är inte det?
Wilma kunde inte följa med förra året så jag vet att hon kommer tycka att det här är toppen kul. Så nu har vi nedräkning här hemma.

Annars idag är planen att först äta en smarrig frukost och sen åka till min moster så att barnen får leka. Ska också försöka få till att vi ska hinna åka och storhandla, men det kan även bli så att jag åker imorgon när Wilma är på dagis. Vi får se hur mycket vi hinner idag.

Hoppas ni får en fin måndag

Allmänt, Underbarabarnmässan | |
Upp