Taskig internetuppkoppling & djursjukhuset

I fredags så åkte jag och tjejerna upp med mamma till Hälsingland, och det var verkligen en välbehövlig mys helg. Min mamma är i mina ögon och i min värld världens bästa mamma. När jag var yngre så hade vi en väldigt tuff relation men ända sen jag flyttade hemifrån så har den relationen blivit världens bästa, min mamma är min bästa vän och hon är någon som jag delar allt med idag.
På lördagen så besökte vi en höstmarknad i Långvind och Wilma fick för första gången åka häst & vagn, vilket var en skräckblandad förtjusning. Annars har vi bara hängt i stugan och inte alls gjort många knop. Så himla skönt!

På söndagen dock så blev det en väldigt kaotisk morgon då Jag fick ett samtal hemifrån där det visade sig att Ozzy fått i sig råttgift. Paniken jag kände då var inte att leka med. Som tur var så gick allting bra. Vår hund är verkligen en riktig kämpe. Älskade lilla bus hund, varför ska du äta på allt!

Idag har vi fått vart till läkaren med Wilma igen då hennes mage krånglar. Nu vill vi verkligen få svar på vad hon är allergisk mot så hon slipper ha ont i magen! Hon fick lämna två blodprov och hon är verkligen världens duktigaste tjej.
Idag skrattade också Ebba riktigt ordentligt, självklart var det storasyster som lockade fram det härliga skrattet. Mina fina tjejer.

Allmänt | |
Upp