Bra avslut på dagen

Det har varit en effektiv och härlig dag idag. Bara det att Wilma vaknade jätte glad och att allting gick så smidigt med att klä på barnen och komma i tid till dagis gjorde att den här mamman inte behövde känna någon stress överhuvudtaget, det gjorde verkligen min dag.

Hann med en promenad idag också, blev ingen power walk men det var verkligen skönt att bara gå i lagom tempo och sortera alla miljoner tankar som man har i huvudet just nu. Sen hann jag faktiskt bara med en snabb dammsugning här hemma innan det var dags att hämta världens bästa Wilma från dagis, som även haft en toppen dag idag.

Vi åkte sen in till stan för en snabb visit hos min moster, så att tjejerna kunde leka innan jag skulle lämna Wilma hos Jimmy. För idag har jag varit på mitt första seminarium, den ni.
Jag har haft en vision i många år nu och förhoppningsvis kan jag påbörja den visionen inom en snar framtid. Men det kommer få ta sin tid, viktigast nu är att inte ha för bråttom. Så vad handlade kvällens seminarium om? Jo, hur man ska kunna marknadsföra sig i sociala medier. Det var en sån himla rolig och intressant föreläsning, jag ville knappt att den skulle ta slut. Idag gick jag hos Almi här i Uppsala och jag kan verkligen rekommendera er som bor här i Uppsala området att besöka dom om ni ska starta företag eller behöver råd och vägledning. Så dagen fick verkligen ett sånt himla bra slut. Nu ska jag krypa till kojs och försöka att sova. Imorgon är det äntligen fredag, vilket innebär att hela familjen är samlad.

Hoppas ni haft en toppen fin torsdag

Allmänt | |
Upp