Two days to go till underbarabarn

God kväll i stugorna,
Här går dagarna i ett när Wilma är hemma, och jag har tok däckat på kvällarna. Livet som småbarnsförälder eller hur?

Tanken var att Wilma skulle gått på dagis igår men i måndags så ringde Wilmas fröken och berättade att dom fått magsjuka på avdelningen så jag valde att ha Wilmis hemma den här veckan eftersom vi har dopet på söndag, vill inte riskera att hela familjen hamnar i magsjuka. Blev jätte glad att hon ringde och talade om det så vi kunde göra ett val.
Wilma har nog faktiskt tyckt att det varit mysigt att hänga med Ebba och mig.
Idag har vi inte gjort många knop alls utan bara varit hemma. Vi fick besök på förmiddagen av Sofia och lilla Kid och timmarna bara flög förbi. Sen passade vi på att vara ute en sväng ledans Ebba sov. Det är verkligen friskt ute nu! Snart är vintern här.

Imorgon ska vi till Gränby och checka av lite på att-handla-listan inför dopet igen. Jag behöver hitta rosa servetter och en klänning till Ebba. Sen behöver jag en ny foundation, den som jag köpte sist gör att jag ser ut som en albano, så kan vi inte ha det haha.

Och just det nu är det bara två dagar kvar till underbara barn mässan, jag är så himla taggad! Den här lilla lantisen är verkligen super glad att få den här möjligheten att få vara VIP bloggare. Så här hemma ser vi verkligen fram emot en av årets stora händelser.
Är det någon av er som ska dit? Isåfall vore det så roligt om ni kom fram och sa hej.
I år satsar vi på att ta pendeln precis som förra året. Tror det är smartast så man slipper fredags trafiken. Sen hoppas jag verkligen att tågen går som dom ska. Håll tummarna!

Här hemma ekar det tomt i våra fönster, jag tar mer än gärna emot tips på hur det ser med "ombonat" ut.

Allmänt, Underbarabarnmässan | |
Upp