Nytt läkarbesök & depp

Igår kväll blev Wilma förstoppad igen så kvällen var jobbig för Wilma då hon såklart hade ont. Imorse var det iallafall lite bättre och jag kände att det var tur att vi äntligen skulle på ett nytt läkarbesök på den nya avdelningen. Vi hade tid klockan tio, så vi hann med massa mys och bus innan vi fick åka mot stan och hämta upp Jimmy. Ozzy hade en lite sämre dag så han fick också följa med in till stan och vara på Jimmys jobb sålänge.
Idag hade vi också flyt med parkering på sjukhuset, alla ni som bor i Uppsala vet ju hur svårt det kan vara att hitta nån jäkla parkering på det sjukhuset. Vi kom precis i tid och vi behövde inte alls sitta länge i väntrummet. Läkaren fick jag tyvärr inte något riktigt grepp om och jag tyckte mest att vi blev överkörda. Vi ska ge hans teori en chans men jag känner mest att vi åter igen hamnat fel. Jag är så less på att vi ska trycka i Wilma massa mediciner och att dom inte går till botten med vad som orsakar förstoppningarna. Men vi krigar på!

Efter läkarbesöket så åkte vi hem då Wilma inte var på sitt bästa humör, inte konstigt alls eftersom magen gjorde ont. Men när hon var glad så lekte vi i hennes rum och gick ut en snabbis innan regnet kom. Ozzy blev så glad när vi var ute och busade med honom, älskade ponken.

Jag hoppas att Wilma får sova inatt utan att ha ont och att hon är pigg imorgon så hon får åka och leka med alla kompisar på dagis. Jag behöver storstäda och komma ut på en lång promenad och rensa skallen känner jag. Helst skulle jag vilja sätta mig i skogen på en stubbe och bara grina tills det inte finns några tårar kvar, och sen torka dom och vara jätte stark. Nån måste vara det!

Jag vill också passa på att tacka alla för alla fina ord på instagram. Jag blir alldeles varm i hjärtat av era fina ord! Ni gör så att man för ytterligare ork i allt det jobbiga! Ni är guldvärda!



Gick igenom telefonen imorse och hittade lite gamla bilder. Nu tycker jag verkligen att Wilma och Ebba är lika varandra!

Allmänt, Läkarbesök, Wilma | |
Upp