Morrn morrn

Idag kommer det vara tok stressigt här hemma. Hundra grejer som ska göras inför dopet. Tur att jag har världens bästa Linda som ska hjälpa mig och sen så kommer även min älskade lillasyster. Så det kommmer vara ett grymt bra team som ska förbereda inför dopet imorgon.

Chokladbollar ska rullas och kakor ska bakas, here we go, försöka vara den optimala super mamman. Vad gör man inte för att Wilma ska kunna välja och vraka bland kakor. Hon ska också kunna få välja och slippa äta torra mariekex.

Sen måste vi in till stan för att handla ballonger, servetter och massa annat piff. Känner stressen smya sig på. Säkert därför jag vaknade imorse med en klump i magen över att jag inte hunnit förbereda särskilt mycket.

Självklart ska ni också få se vad som fanns i goodiebagen från igår. Jag har inte ens hunnit kika i den. Med två övertrötta barn igår och trötta föräldrar så slutade det med att alla gick och la sig tidigt. Nu ska vi kicka igång den här morgonen.

Allmänt | |
Upp