Gråtfärdighetstrött

Åh vet ni vad, jag är så trött idag att jag är alldeles gråtfärdig. Inte har jag hunnit fota hur nya hårfärgen blev heller, lovar att fixa det imorgon!

Idag har vi iallafall trots huvudvärk och lite halv trötta barn varit på höstens första marknad i Örsundsbro. Egentligen vet jag inte varför vi åker dit för i varje stånd så är det samma saker. Men Jimmy vill alltid köpa en bärstaklämma så det är väl i princip för den som vi åker dit, Wilma fick köpa en ballong för sina egna pengar som hon noga hade lagt i sin Pippi handväska, lilla stora tjejen.
Vi gick nog hela marknaden och det som jag blev gladast över att se var nog Ståndet där Nina var från hela Sverige bakar, tycker hon verkar vara så rackarns snäll. Köpte äppelmos av henne som ska användas på gröten imorgon bitti.

Efter marknaden åkte vi hem till mina föräldrar då mamma var så snäll och hjälpte mig att baka inför dopet. Nu ska jg bara inhandla lite servetter och sen baka lite till, sen hoppas jag att vi är i hamn.
Vi blev också kvar på middag, var jätte tacksam att jag slapp laga någon middag för idag är jag verkligen helt slut, jag har någon dum huvudvärk som inte vill släppa. Jag hoppas att den är borta imorgon!

Imorgon ska vi också försöka ta oss till någon lekpark om vädret är lika fint som idag. Annars blir det en sväng till Gränby centrum.

Allmänt | |
#1 - - Sandra:

Vilket fint kort!! :) hoppas att huvudvärken försvinner snart!

Svar: Tack snälla :)
idaochwilmis.blogg.se

#2 - - Jennie:

så fina :)

Upp