Inte en vanlig dag

Nä för idag är det vår bästa pappa/sambos födelsedag! Idag blir du officiellt mini gubbe, halvvägs till sextio. Vi älskar dig och hoppas att du får världens bästa födelsedag!
Ikväll får vi fira med massa gott och sen imorgon blir det restaurangbesök.

Annars idag så ska vi åka och hämta nya bilen, så himla taggad! En sproilans ny bil, älskar lukten av nybil. Gissa vem som kommer köra mycket i helgen?
Vi ska hämta upp bilen klockan elva och sen blir det raka vägen hem med mina små sjuklingar. Nu hoppas vi att förkylningen går över så att vi kan hitta på massa kul i helgen. Vi håller på att bli tokiga av att sitta här hemma.
Åh idag är det också black friday, någon som gjort nåt kap? Jag har inte hunnit kika så mycket men ska försöka plöja igenom idag när tjejerna sover.
Skulle behöva införskaffa en ny kaffebryggare och sen är det såklart alltid kul med lite nytt till hemmet och till barnen.
Jo förresten jag har visst köpt nåt från black och det är en ny kjol och en blus, minns inte när jag senast köpte något sånt till mig själv. Är inte alls bra på att unna mig nya saker. Men det ska det bli ändring på.

Nu kaffe så att den här mamman vaknar till liv!

Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Vi har ju köpt en ny spis idag 😃

#2 - - Anonym:

Vi har ju köpt en ny spis idag 😃

Upp