Dålig nattsömn

Inatt så hade ingen av barnen en bra natt. Tror jag lyckades skraml ihop 3 timmar sömn, tur att man är van. Brukar nästan bli mer trött om jag får sju timmars sömn.
Wilma verkar få nattskräck eller något liknande på nätterna, det skär verkligen i mammahjärtat när hon är så hysteriskt ledsen. Ebba kom inte alls till ro utan vaknade en gång i timmen. Men ändå har tjejerna varit på bra humör under dagen. Wilma hade haft en toppen dag och Ebba har varit någorlunda glad.

Jag väntar fortfarande på offerten från plattsättaren och jag hoppas att vi hinner få den innan december. Vill gärna börja lägga upp en buffert så jag vet hur mycket pengar jag har att röra mig med när det gäller renoveringen i badrummet. Vi ska också få en offert på ett nytt kakel i köket då det som är nu har börjat att få sprickor. Jätte tråkigt då det kaklet är såpass nytt.

Imorgon ska Wilma till dagis så jag och Ebba får vara hemma med lilla Vera.

Allmänt | |
Upp