Still learning

Ja att gå från en pc till en mac är verkligen inte det lättaste att lära sig på några minuter, så den här helgen får bestå utav att utforska den nya datorn så fort dom små somnat på kvällarna. Men det är faktiskt mycket roligare att blogga igen nu när jag kan sitta vart jag vill och ändå skriva från en dator. Hej frihet eller något hehe.
 
Imorse när vi vaknade så märkte vi direkt att Wilma inte var sig själv och mycket riktigt så har den här förkylningen bitit sig fast på även henne, så nu har Wilmis feber och en jätte snorig näsa precis som sin lillasyster. 
Nu vill vi att det här går över snabbt, finns inget värre än att se sina barn må dåligt.
Men även fast Wilma har haft feber hela dagen så har hon varit på ett strålande humör och hjälpt mig här hemma. Idag passade vi på att ta tag i målningen av en förvaringslåda som Wilma ska ha sina pysselsaker i, resutatet blev mer än bra. Blev så inspirerad när vi målade att tillochmed ena pinnstolen som vi har på kontoret fick sig en liten makeover. 
Jag ska bara komma på hur jag överför bilderna smidigt från telefonen och kameran så kommer bilder upp. Sålänge får ni tyvärr dras med bara text.
 
Imorgon kommer det upp ett inlägg om allergi och hur jag upplever saker ovh ting,
Nu ska jag krypa ner bredvid Ebba som snarkar och jag hoppas att hon får sova inatt utan massa hosta och en snorig näsa.
 
God natt och jag hoppas ni haft en fin dag
Allmänt | |
Upp