Snor snor och lite mer snor

Ja våra dagar består just nu med en förkylningen som inte vill ge med sig på nån utav barnen och imorse så vaknade jag med en dundrande huvudvärk och lite feber på det. Men imorgon så hoppas jag att det är bättre.


Jag längtar tills helgen för då har jag tänkt att försöka ta mig till Gränby och handla dom absolut sista julklapparna. Det är ju bara tio dagar kvar nu. Sen behöver vi ta oss i kragen och köpa en julgran, känns som vi ligger lite efter då alla på min instagram redan klätt granen. Så nu ska jag övertala min kära sambo att vi också ska vara lite tidigare i år.

Appropå sambo, idag överraskade Jimmy mig med en tidig julklapp. Token har varit och köpt en boomerang jacka till mig. Snacka om att den här mamman blev överlycklig! Nu slipper jag frysa och så kan jag hänga undan vårjackan.

Imorgon kommer jag lägga upp mina bästa julklappstips till barnen. 
Hoppas ni haft en fin dag 

Allmänt | |
Upp