På riktigt...

Alltså dom här envisa bacillerna går bara runt och runt här hemma, bara för att jag sa igår att vi varit väldigt skonade med Wilma när det gäller förkylning och feber så slog såklart feberfrossan in i natt på henne. Jimmy väckte mig vid två tiden och sa att Wilma skakade men att hon var jätteglad. Tog tempen på henne som först bara visade 37,4 men efter en kvart var tempen 39,3 inte konstigt att hon hade frossa. Tror vi alla somnade vid fyra tiden men Wilma var glad hela tiden och ville läsa böcker och kika på film. 
 
Nu på eftermiddagen är hon inte lika pigg så det är nog dags för en alvedon snart igen. Ebba är inte heller nå bättre trots kåvepenin så får se om jag behöver åka in med henne ikväll när Jimmy kommit hem.
Nu har iallafall Wilma jullov i tre veckor så jag hoppas att alla baciller och basilusker försvinner. 
 
Imorgon om febern är borta så ska vi åka och köpa en julgran sen har jag lovat Wilma att vi ska baka julgodis och bara mysa. Så håll tummarna att febern försvinner!
 
Nu ska jag gå och ta hand om mina tjejer.
Hoppas ni får en fin fredag 
Allmänt | |
Upp