Att hålla i plånboken

God kväll alla fina,

Imorse lämnade jag Wilma vid nio tiden på dagis och sen åkte jag hem och tog Ozzy på en power walk, så himla skönt att komma ut när det var sånt toppen väder. Jag hoppas det är lika imorgon så jag kan ta med tjejerna ut.

Efter promenaden så åkte jag och Ebba in till Gränby för att möta upp Mikaela för en dejt. Innan vi åkte så försökte jag intala mig själv att inte handla massa, tror ni det gick bra? Den första butiken blev polarn & pyret och självklart hittade jag massa fint som jag absolut inte kunde motstå, sen att det var 3 för 2 på leggings passade perfekt och så hittade jag en sån himla din klänning också. Så ja att hålla i plånboken är inte riktigt min grej. Ebba fick lite nytt från Kappahl, och där fick jag faktiskt 3 för 2 fast att erbjudandet gick ut i söndags.
Efter lite shopping så gick vi och åt lunch på barista, åt en halloumi sallad med valnötter och honung, var den godaste salladen jag ätit på länge.
Var så himla kul att träffa Mikaela igen, det är så lätt att prata med henne. Sen var hon så himla gullig som sytt två sparkdräkter till Ebba, dom är verkligen super fina!

Jag ska lägga upp bilder imorgon så fort det är dagsljus, för just nu vill inte min kamera samarbeta haha.

Imorgon står det läkarbesök på agendan så Wilma är ledig från dagis, vet inte riktigt vad vi ska hitta på innan läkarbesöket men nånting kommer jag nog på.

Allmänt | |
Upp