Snart får jag fnatt

På att bara gå här hemma. Men men det är bara att vänta ut sjukdomarna. Men på fredag då ska jag på roligheter och Jimmy får vara hemma med Wilmisen <3. Sålänge jag inte åker på magsjukan så blir det till att tatueras på fredagen. Både längtar och blir nervös haha. Men det ska nog gå bra. Jag visar sen när det är färdigt. 

Annars har vi hållit på ute och rensat sly idag igen, ni kan ju bara tänka er hur tråkigt man måste ha när man gör det helt frivilligt. Närå det måste göras och det har ju varit kanon väder så det passade perfekt. Vi har lekt och myst också. Är så skönt att se att Wilma börjar bli sig själv igen. Det var riktigt jobbigt att se henne så dålig. Fick flashbacks från sjukhustiden med Wilma. Det var en riktigt tuff tid, men vi klarade det tillsammans. Det gjorde oss starkare som familj, nu vet jag att vi klarar allting sålänge vi har varandra. 

Jag hoppas att ni alla haft en super dag. Och så hörs vi imorgon igen. 



Allmänt | |
Upp