En grym vecka

Den här veckan gick verkligen hur fort som helst. Vi har verkligen haft det toppen och bara njutit av att vara med familjen. 

Hotellet var hur stort som helst och jag vet inte hur många gånger vi gick vilse. Det var också det bästa hotellet jag bott på hittills. Maten var också riktigt bra för att vara buffé. Så jag kan verkligen rekommendera det hotellet. 

Annars har vi inte gjort många knop den här veckan. Vi har gått många promenader vid stranden och solat och självklart badat. Wilma älskade verkligen att bada, ingen badkruka där inte. Nåt som lillfisan också tok diggade var mini discot som dom ordnade på kvällarna. Har nog aldrig sett sådana moves som Wilma gjort förut. Tror vi har en blivande sångerska och dansare. 

Om några timmar landar vi på Arlanda och då kommer antagligen julstressen komma direkt. Känns som jag har en hel del att ordna med inför morgondagen. Pynta julgranen, griljera skinka, göra räkcheesecake, städa och sen packa upp resväskan. Wish me luck 

Vill också passa på att önska er en god jul ifall att jag inte hinner kika in här imorgon 






Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Mosters ❤

Upp