För det är fredag idag

Swish sa den här veckan också, på allvar vart tar tiden vägen? Skulle verkligen behöva fler timmar på dygnet. 


Tjejerna sover och Jimmy är på kickoff med jobbet och kommer inte hem förrän på söndag. Det betyder tjejhelg. Vet inte vad vi ska hitta på men vi kommer sannerligen på nånting iallafall. 
Eller jo jag skulle verkligen vilja hinna måla klart sovrummet innan han kommer hem, som en liten överraskning. Får se hur samarbetsvilliga barn jag har imorgon. Imorse hann jag faktiskt måla klart taket, var lite stressigt då Ebba skrek för fullt och Wilma ville ha hjälp att klä på dockan, men jag blev klar... Creed till mig, haha. 
Efter målningen så upptäckte jag att det ekade lite tomt i kylskåpet så det var bara att skriva en nota. Sen ringde postnord för att meddela att dom var påväg med ett paket till mig, kommer berätta senare vad som levererades...
Chauffören var hur rolig som helst och beklagade att han inte kunde köra ända fram till dörren då det var för halt och lastbilen inte var tungt lastad, han skojade och sa att jag troligtvis inte ville ha kvar honom för fredagsmys, fick mig ett gott skratt iallafall.

Sen åkte vi in till affären och självklart glömde jag både kortet och notan hemma, så jag handlade massa onödigt, tur in oturen så var vi på jobbet så jag kunde låna kollegans bankkort. Vi fick med oss massa gottis hem, jag slog till på choklad och Wilma ville ha blåbär. 

Hemma igen så busade vi med Vera innan vi skulle köra henne till uppfödaren. Vera ska ställas ut den 18:e februari så hon behöver lite träning innan dess. Så nu är det jätte tomt här hemma, men på söndag får vi hämta hem henne igen. 

Och vet ni vad, idag var Wilma varit blöjfri hela dagen och hon ville inte ha blöja nu när hon skulle sova. Heja Wilmis! 

Nu ska jag försöka varva ner innan det är dags att krypa till kojs. Det är ju en dag imorgon också

Allmänt, Inredning | |
Upp