Julklappstips

Som sagt nu är det verkligen inte många dagar kvar till julafton och ni som inte hunnit handla ännu och har lite idetorka så kommer här lite inspiration när det gäller klappar till barnen.
 
Mitt första tips är dom här fina dockorna från ecobuds ruben. Wilma och Ebba ska få varsin på julafton och jag vet att det kommer bli en hit. (Ebba kommer säkert uppskatta sin docka när hon blir lite äldre.
 
 
 
Här hittar ni dom.
 
Tips nummer två är den här docksängen från smallstuff, jag längtar verkligen tills jag får se Wilmas uttryck när hon öppnar det paketet. 
 
Här hittar ni den.
 
Till en säng behöver man såklart påslakan och det här är en favorit, printet med babushkorna är verkligen super gulligt. Tycker färgerna är så otroligt fina också. 
Påslakanet hittar ni här.
 
Nummer fyra är den här fina plåtbilen som säkert skulle bli en hit här hemma men då Wilma redan har två bobbycars så är det redan fullt här hemma, men hade vi inte haft någon så hade denna fått flytta in direkt.
 Här hittar ni till den skönheten
 
Nummer fem är den här häftiga bilbanan som är i filt från Sebra. Den blir också en fin detalj i barnrummet.
Här hittar ni den.
 
Sen hittar ni världens finaste bamsen från Maileg som finns i två varianter. Wilma har äntligen börjat kika på Lotta på bråkmakargatan och hon häromdagen sa hon att bamsen ser så snäll ut och jag kan inte mer än att hålla med.
Bamsen hittar ni här.
 
Och mitt sista tips är den här hunden peppy pups från molli toys, som kommer ligga under julgranen och som garanterat kommer bli en hit här hemma. Wilma som älskar djur och speciellt hundar kommer verkligen tycka den här är hel festlig. 
 
Här hittar ni den till bäst pris.
 
Barnen kommer också få ge en julklapp och det är en gåva till barncancerfonden. En gåva som är otroligt viktig och som kan göra en enorm skillnad. Gör en skillnad ni med och var med i kampen att besegra cancer.
Här hittar ni länken till att ge en otroligt viktig gåva!
 
Det var mina julklappstips, här hemma har vi nedräkning tills tomten kommer. Wilma pratar om tomten varje dag. Jag ser verkligen fram emot julaftonsmorgon då hela familjen kommer vara samlad och vi bara får rå om varandra. 
 
 
Allmänt | |
Upp