Nytt år, nya möjligheter

Åter igen så har inte bloggappen fungerat för mig så tre inlägg har bara försvunnit, men nu hoppas jag att det ska fungera igen.
 
Vi skulle ha åkt till stugan igår men både Jimmy och Ebba har sån jobbig hosta att vi avvaktar nån dag till innan vi åker. Inge roligt att sitta där och hosta, iofs är det väl ingen skillnad mot att sitta hemma men det är ju alltid skönare att vara hemma när man är sjuk.
Så idag ska vi åka till stan, då vi lovat Wilma en ny bok då hon varit så duktig med potträningen. Sen behöver jag köpa några ramar till vår blivande tavelvägg här hemma, lovar att visa bilder så fort den är klar. Går lite i slowmotion med den men snart så!
 
Tänk att det redan är sista december och att imorgon är det ett nytt år med massor av nya möjligheter. 2016 har varit ett utav våra bästa år eftersom vår älskade mini korv Ebba föddes och att vi äntligen fått ordning på Wilmas mage såhär på slutet av året, sen har året även inneburit lite sorg och en del tuffa månader. Vår älskade Ozzy ponken fick somna in i November då han fått en hjärntumör, hela familjen bröt ihop och just då kändes det som att  man aldrig skulle kunna le igen och att vi aldrig skulle kunna skaffa en hund igen, men sen kom lilla Vera och gjorde familjen någorlunda hel igen.
Att gå från ett till två barn har vaarit det bästa någonsin men sen har det såklart inte varit en dans på rosor, utan det har varit riktigt tufft. 
 
Jag hoppas att 2017 har massa roligheter att erbjuda och att jag lyckas uppnå många av mina mål som jag satt upp. 
 
Vill önska er ett gott nytt år och tacka att ni velat följa oss här på bloggen!
 
Allmänt | |
Upp