Check på den

Blev så rackarns glad idag när jag hämtade Wilma. Möttes i dörren av en super glad tjej och den dåliga morgonen som vi hade var som bortblåst. Idag hade hon pratat som bara den, så himla kul att se hur hon utvecklas dag för dag.

Här hemma har jag och Ebba storstädat, inte för att det syns längre, men det var rent och låg inte en enda pryl på köksbänken och köksbordet. Idag hjälpte Wilma mig med maten och det var lite tufft idag när Wilma ville göra en sak samtidigt som Ebba var missnöjd, så tillslut var jag tvungen att blunda och dra världens suck och då sa Wilma:
- Mamma, somnade du? Vi ska inte sova än. Måste äta mat först, sen gå balansgång.
Alltså älskade unge, hon vet precis vad hon ska säga så man får sig ett gott skratt och bli på bra humör.

Imorgon ska jag på kurs så Jimmy ska få lämna på dagis, sen så ska jag och Ebba på lunch dejt med våran favorit Linda. Och snart är det helg, känns som den här veckan bara gått i ett nafs!

Allmänt | |
Upp