Materiell kärlek

Igår så började rean på Åhléns och min mamma var så snäll som sprang förbi där på sin rast och köpte två pico jackor från mini rodini till Wilma. Tydligen så var det inte meningen att dessa jackor skulle reas ut så efter bara en timme så hade Åhléns fått tagit bort alla halva priset lappar. Gissa om jag var glad här hemma som köpt två jackor till priset av en. Materiell kärlek kallas det nog haha.
Wilma tyckte också om jackorna, vilket var tur för annars hade jag fått lämna tillbaka. Hon har börjat bestämma själv vad hon vill ha på sig, så snart får jag nog inte vara med och bestämma.

Nu ikväll så sover Wilmis hos mormor och morfar då jag åker till underbara barn imorgon, Wilma skulle ha följt med med hon ville hellre vara med sin favorit mormor. Sen kände jag mig elak att väcka henne klockan halv fem imorgon bitti för att sen ta tåget strax efter klockan sex, tror inte jag hade haft en sån glad tjej runt tio tiden. Så hon kommer ha det mycket bättre med sin mormor, tror dom kommer hitta på massa skoj.
Men jisses vad tomt det känns här hemma nu. Ebba ligger och sover och jag ska nog göra detsamma alldeles snart.

Vad har ni gjort idag?

Allmänt | |
Upp