Recension Capidi babylarm & tävling

Vi är så otroligt glada över att vi fått chansen att få testa en ny babyvakt på marknaden som heter Capidi babylarm.
Och vi är mer än nöjda med den hittills.
Innan har vi haft en babyvakt från Philips avent, men vi har känt att den inte alls fungerat för oss då den inte hållit vad den lovat med avstånd eller ljudet när barnet vaknar. Så jag har inte alls känt mig trygg att använda den från Philips. Så det var med pirr i magen när jag hämtade ut det efterlängtade paketet från Capidi eftersom jag hade massa förväntningar över. Så levde den upp till  mina förväntningar eller inte?
 
Man kan säga att jag är oerhört nöjd. Det första jag la märke till var att babyvakten var så otroligt liten och nätt. Den väger i princip ingenting. Och sen kan man välja sitt eget skal och även göra sitt egna unika skal med egna bilder! Så då blir den super snygg och personlig. Nästa positiva är att det är den enda babyvakten med lägsta möjliga strålning, och det känns jätte viktigt eftersom ens barn är det viktigaste här i livet. batteritiden är på 100 timmar och sen laddar man den via ett USB-uttag eller ett vanligt el-uttag, så himla smidigt, kommer vara perfekt i sommar när vi kommer åka runt en hel del och att man kan ladda den i tex bilen.
 
Vi är också ute väldigt mycket och från huset upp till garaget är det några meter, den gamla babyvakten fungerade inte ens 150 meter ifrån huset men Capidi´s klarar faktiskt upp till 800 meter. Vi gjorde ett ordentligt test och gick till grannen samt långt ut i trädgården. Så nu kommer vi äntligen kunna vara ute även fast barnen ligger och sover.
 
Är ni mer nyfikna på babyvakten så kan ni kika in här för att läsa mer.
 
Tävling! Jag har dessutom fått en stor ära att tävla ut en babyvakt från Capidi värde: 1198:- till någon av er. Det enda du behöver göra är att lämna en kommentar till detta inlägg med varför just du ska vinna innan fredagen den 13 kl 22.00 för att vara med och tävla. Lycka till!
 


 
Allmänt | |
#1 - - Jessica :

I sommar ska det målas och donas här hemma och skulle även vara perfekt o ha med sig till stallet så saga kan sova ute eller inne utan att jag behöver oroa mig för att inte höra om hon vaknar :)

#2 - - Emma Larsson:

Har aldrig hittat en som jag är nöjd med och denna låter ju så perfekt, nu när lilleman sover i en vanlig säng och han ofta ramlar av sängen så vill jag så gärna kunna höra honom och lyfta upp honom i sängen igen, hoppas hoppas 🙈🙈

#3 - - Trixiyo:

Jag hade oxå en phillips innan å var inte alls nöjd å när den till slut slutade funka har vi kört med öppna dörrar. Nu när sonen sover i eget rum sover han oftast gott men jag blir väckt ständigt av katterna som är överlyckliga att få vara i sovrummet å hoppa i sängen. Hade vart perfekt att vinna denna så man kan få sova i lugn å ro :)
/johanna

#4 - - Emelie:

En familj jag känner har det rätt tufft ekonomiskt pga 3 åringens funktionshinder. Att få vinna denna babyvakten hade betytt väldigt mycket för både mig och familjen. Det hade underlättat enormt mycket för familjen om de hade haft en babyvakt då sovrummen är på övervåningen. Så när de sitter nere i köket eller i vardagsrummet hör de knappt om sonen vaknar. Så kunna få ge denna till dem skulle betyda enormt mycket för då vet jag att de kommer känna sig trygga med att sitta där nere när sonen sover i sin säng ♡

#5 - - Sabina Bär:

Jag vill gärna vinna pga, vi samsover, jag, sambon samt barnet som blir 2 år i sommar, barnet går mkt i sömnen så jag är fast i sängen när han somnar vid kl 20. Jag skulle verkligen vilja kunna njuta av våra vackra sommarkvällar i år 😍 Vi väntar även på en till bebis som kommer i slutet på juli och en toppenbra babyvakt skulle underlätta massor även då. Det skulle bli en otrolig frihet helt enkelt! 😍

Svar: Grattis Sabina, du har vunnit babyvakten. Vänligen kontakta mig på [email protected] med dina kontaktuppgifter 😊
Ida

#6 - - Annika :

Vore så tacksam om jag skulle få chansen att vinna denna då jag och barnens pappa separerat hastigt då han återfallit i missbruk! Har en hund som behöver få komma ut och kissa snabbt när barnen har somnat men vågar inte gå utan att ha någon sorts koll på barnen då båda har svår behandlad astma. En baby vakt skulle underlätta sjukt mycket för mig och jag skulle känna mig mer säker när jag tillgodoser både barnens och hundens behov.

#7 - - Jacqueline:

Vi har också haft en Philips innan som nu har gått sönder och vi står utan och letar efter en ny. Nu när det är dags att måla hus,bygga altan,anlägga gräsmatta och bygga carport kommer det bli långa kvällar ute så vi behöver verkligen en ny babyvakt som klarat många timmar. Och snart är övervåningen är klar och det är dags för Ludwig att få flytta in i sitt alldeles egna rum. Men inte för än vi fått tag på en ny babyvakt. Så vi skulle såklart vilja vinna denna så vi kan sätta fart 😍🏡

#8 - - Josefin:

Tack för tips från facebookgruppen!:)..
Det verkar toppen att en babyvakt fungerar så bra, det hade jag/vi verkligen behövt då vi bygger hus och vi gör allt själva, så varenda minut då sonen somnat och vi kan gå ut från vårt provisoriska hem på tomten och bygga på huset hade varit guld värt!

#9 - - Hanna:

Min sambo har fruktansvärt dålig hörsel = höööög volym på tvn!
Skulle vara skönt att slippa ha öronen spetsade hela kvällen och kanske koppla av o se en film och veta att kidsen sover gott.
Skulle även underlätta mycket vid tex hundkissning runt knuten, tvättstugan ska vi inte prata om...vet inte hur många ggr jag fått lämna tvätten till sura grannar pga kidsen sover.. haha o sover lilleman ser vi ut som fam taikon då jag kånkar med honom i liggdelen om jag bara ska flytta från tvättmaskin till tumlare 😂😂

#10 - - Setsuhen:

Vi åker till stugan vår nästan var helg året runt och på sommaren så är vi där ibland veckovis och en sak som alltid följt med är vår babyvakt, nu har den efter 4 år gett upp och en ny måste inhandlas pronto då vi i sommar igen blir ännu en i familjen. Så vad vore då inte bättre än denna enkla och lätta att få packa med var gång. Så skönt att ha en babyvakt man kan lita på så man kan utan dåligt samvete låta barnen sova inne utan en värmande sol samtidigt som vi kan vara ute å fixa med allt som måste fixas i stugan, för det tar aldrig slut med fixandet kommer alltid nå nytt 😂👍🏻

#11 - - Anonym:

Perfekt att ha då vi spenderar mycket tid i garaget och fixar grabbens cross på kvällarna. Har inte hittat nån som håller utlovad räckvidd. Skulle vara så skönt att slippa springa fram och tilllbaka för att kolla barnen.

#12 - - Sarah Helén :

Perfekt då vi spenderar mycket tid i garaget och fixar grabbens cross på kvällarna. Har inte hittat någon som håller utlovad räckvidd. Skulle vara skönt att slippa springa fram och tillbaka för att kolla barnen.

#13 - - Lisa Wahlberg:

Hej. Mina barn har äntligen kommit in i en rutin att dom somnar kl 19. Men utan babyvakt så är det svårt att gå ut och fortsätta njuta av det dina vädret.

#14 - - Emma Kaldén :

Åh den babyvakten verkar toppen :) jag letar efter en babyvakt då min lilla kille gärna sover ute och man själv kanske vill få nånting gjort i hemmet. Allting skulle underlätta om man har en bra babyvakt och kan koppla av när man lagt ifrån sig sin lilla skatt 😍

#15 - - Emma Kaldén :

Åh den babyvakten verkar superbra. 😍 Letar efter en bra babyvakt, då min lilla kille gärna sover ute och jag skulle vilja hinna med annat i hemmet för att kunna slappna av och slippa passa honom hela tiden 😊 En babyvakt skulle absolut underlätta både dagar och nätter 🙏🏼😍

#16 - - Fia:

Våran nuvarande babyvakt har gått sönder och att vinna den här vore ju toppen efter de betyg du givit den 😃

Upp