Formex 2016

Imorse ringde väckarklockan strax efter 6 och jag hoppade i princip upp ur sängen, som jag sett fram emot Formex!
Så efter att ha gjort mig och Ebba iordning så packade jag in oss i bilen och åkte mot Uppsala för att först hämta upp min fina kusin, var jätte länge sen vi sågs så det var riktigt mysigt att hon ville följa med, hade saknat henne så otroligt mycket.
Vi hade bestämt igår för att köpa frukost från donken så det blev ett stopp i Upplands Väsby innan vi fortsatte färden mot Älvsjö. Det var inte alls så farligt med trafiken dit så det gick riktigt fort att åka.

Vi kom fram strax efter klockan nio så innan dom öppnade hann jag ge Ebba mat och vi hann ordna passerkort.
Första montern som vi besökte var Frank & Poppy, vilken otroligt fin monter! Och alla nyheter var helt otroliga! Kommer handla en hel del därifrån nu, jag hittade en super fin gympapåse som Wilma ska få.
Sen besökte vi MaggieMars, dom har nog världens finaste åkpåsar! Så otroligt söta och roliga, så det är verkligen att tips att ni kikar in på deras hemsida www.maggiemars.se

Sen gick vi och strosade i alla hallar, så nu har jag fått massa inredningsinspo! Om ni har tid över imorgon så tycker jag verkligen att ni ska besöka Formex då dom har öppet för allmänheten.

På vägen hem så fastnade vi såklart i köer, så en bilresa som skulle ta en timme och en kvart, tog över tre timmar. Men hem kom vi iallafall haha.
Nu ska jag slänga mig i soffan och äta massa gott innan det är dags för att krypa till kojs och ladda batterierna för massa lek och bus med min Wilma.

Hoppas ni haft en underbar fredag

Allmänt | |
Upp