Vilken jäkla vecka

Den här influensan...Fyfan säger jag bara.
Jag har legat med 40 graders feber i fem dagar och Wilma har haft det i nio dagar, förstår ni NIO dagar! Sen när vi var till vårdcentralen med Wilma så lyssnade dom samtidigt på Ebba och hennes andning var så pipig att vi fick åka upp med henne till barnakuten. Så nu är det Ebbas tur med hög feber och påverkad andning.
Igår fick vi en akut tid hos aleris, där vi fick ut astmamediciner till Ebba, så nu hoppas vi att det kommer bli bättre.
 
Hursomhelst så har faktiskt barnen trots massa feber varit på bra humör, Wilma har inte ätit ordentligt på dom här dagarna och även fast det så har hon varit så tapper. Vi kämpar på med massa dricka just nu och jag hoppas verkligen att det vänder snart. Ni förstår säkert varför jag inte bloggat nånting.
 
Något roligt är att vi bokade en resa iförrigår till Kanarieöarna, den här gången ska vi testa ett sunwing family hotell. Nu längtar vi verkligen efter värme och massa sol & bad! Wilma har redan börjat planera vad hon ska ha med sig och gissa om hon blev lycklig när vi berättade att Lollo och Bernie bor på hotellet. Det här kommer bli så bra.
 
Sen nästa vecka har jag formex att se fram emot, världens bästa mässa. Där kommer jag kunna gå runt och strosa länge. Ebba för följa med och jag hoppas att snoret är väck.
 
Nu ska jag ta en kopp kaffe så jag vaknar till liv, sen är det dags att ge Ebba mediciner.
 
 
Allmänt | |
Upp