Spunk på mig själv typ

Wihooo vågar man skriva ut att Wilma varit feberfri i tre dagar eller är det då det kommer slå till igen? Äsch jag testar så himla skönt att hon är feberfri och att hon sakta börjar bli sig själv igen. Igår kom faktiskt matlusten tillbaka, någorlunda iallafall.
Ebba har varit feberfri under dagen så jag hoppas verkligen att det håller i sig, dom nya astma medicinerna har faktiskt gjort underverk och hon är inte alls lika rosslig och pipig i andningen. 
Snälla låt oss bli friska nu!
 
Igår började jag med att försöka sluta med socker....Ähm ja igår gick det väl sisådär men jag höll mig ifrån godiset,  ett litet framsteg...
Imorse skrek verkligen min kropp efter socker, jag höll mig fram tills nu... Alltså på riktigt spunk på mig!
Började göra plankan och squats och kom på att vi hade chokladbollsmet i kylskåpet, ja men ni fattar.. Självklart drog jag mig till kylskåpet istället.
Nya friska tag imorgon...
Skulle behöva att min Linda kom och bodde här så det blir någon ordning! Så Linda när du läser deet här kan du väl flytta in?
 
Wilma har fakitskt förvånat mig att gå på pottan själv, utan att jag behövt säga till under dagen. Heja heja! Så nu sitter hon på pottan och Ebba sover.
Jag lär börja hacka massa grönaker till kvällens taco´s, Jimmy fick välja middagen ikväll. Inte direkt någon surpise att det blev den berömda tacosen.
 
Hoppas ni haft en fin dag!
Allmänt | |
Upp