Helsikes natt & lyxfrukost

Alltså inatt vet jag inte vad det var med Ebba, hon låg och gnällde hela natten och skrek till och från, vid tre tiden testade jag att ge alvedon men det hjälpte inte ett smack. Hoppas verkligen den här natten blir bättre.
 
Men trots att ingen av oss fått många timmars sömn så var hon super glad hela dagen, lilla korven.
Wilma fick åka till dagis idag efter tre veckors uppehåll och det var en glad förväntansfull tjej som jag lämnade imorse.
 
Efter lämningen så åkte jag oc Ebba in till stan för att möta upp vår Jackie. Det fick bli lyxfrukost på Radisson. Snacka om att jag vräkte i mig allt gott som fanns där. Älskar när det finns mängder av tex mûsli att välja mellan. Tummen upp på det.
Sen hann vi även med en liten snabb visit på stan, första butiken blev design torget och jag blev så glad när jag ramlade över ett par urbanears som var nedsänkte med 70% rabatt, ni läste rätt! Så istället för 500:- så kostade dom bara 149:-, hur bra liksom!
 
Sen hann vi inte med så mycket mer då Jackie skulle bort och vi skulle hämta världens bästa Wilma på dagis. 
Wilmis hade haft en kanon dag men det märktes att hon var trött, för idag somnade hon redan klockan sex. 
Ebba är övertrött så nu ska jag försöka få henne att varva ner. Imorgon åker vi mot Stockholm tidigt så vi behöver få oss lite skönhetssömn.
 
Hoppas ni haft en fin dag!
Allmänt | |
Upp