Flunsan

Ja den här veckan blev verkligen inte som vi tänkt oss, först var ju Jimmy tokdäckad med feber och sen var det Wilmas tur med 40 graders feber och jätte hängig, sen såklart så skulle jag också bli dålig också med en temp runt 40 grader, på riktigt den här influensan har varit den värsta jag någonsin haft, minns inte när jag senast haft såhär hög feber. 
Men imorse var Wilma feberfri så nu går det åt rätt håll, jag har fortfarande 39 graders feber men föroppningsvis är den borta imorgon. Ebba har blivit jätte hostig igen men jag hoppas så innerligt att hon klarar sig från den här skiten!
 
Vi har fått lite gjort här hemma den här veckan som tex rivit ut den värdelösa garderoben som vi haft i vårt sovrum så nu ska det bara spacklas och målas och bytas golv så är det färdigt. Äntligen känner jag, Jimmy är nog inte lika pepp som jag är haha.
 
I helgen tänker jag besöka åhlens och Ikea, frisk eller inte så ska jag dit. Ebba fick massa presentkort när hon döptes så tänkte passa på när det är rea och införskaffa lite pryttlar till hennes rum. Vill att vår fina lilla tjej ska trivas i sitt rum. Igår blev vår lilla korvis hela sex månader, hallå vart tar tiden vägen? Nu så sitter hon alldeles själv och hon ålar sig bakåt och sen greppar hon saker jätte bra. Hon är familjens lilla solstråle och det är inte ofta hon är på dåligt humör, som vi älskar den lilla tjejen. Så tacksam över att jag har så fina tjejer, skulle aldrig klara mig utan dom. Dom är livets mening och dom ger mig så mycket glädje varje dag.
 
Nu ska jag passa på att röja lite här hemma då alvedonen och iprenen äntligen kickat in, det är inte direkt så att man kan ligga i soffan när man har två livliga barn. 
 
 
Allmänt | |
Upp