Wilmas rum

God morgon alla fina,
Jag började faktiskt morgonen med att börja kika på tapeter till Wilmas rum, tycker det är dags för en liten förändring. Jag har verkligen fallit för en tapet från Ferm living som jag tror blir jätte fin i rummet. Sen har jag även hittat en från Borås tapeter, dock tyckte Jimmy att den inte är fin. Så nu står det mellan harlequin mönster eller en prickig. Sen vet jag inte om hela rummet ska tapetseras eller bara två väggar mitt emot varandra.

Vad tror ni blir bäst? Och vilken tapet tycker ni är finast?

Vi ska också bygga en sängram till Wilma som ska se ut som ett hus. Det kommer bli så himla fint!

Inredning, Wilma | |
#1 - - Lisa:

Jag är oxå "såld" på harlequin, men den prickiga är ju SÅ gullig och tjejig! 😍

Svar: Det får nog bli en harlequin 😍
idaochwilmis.blogg.se

Upp