Rena rama julafton

Idag har jag hämtat ett efterlängtat paket från Lillastork, jag beställde i förrigår och jag fick en sms avisering imorse. Så himla snabb leverans! Så det blev massa plus. För mig är det jätte viktigt att det är snabb leverans och att kundservicen är bra, och Lillastork uppfyller alla dom kraven. Så om det är någon nätbutik som jag ska rekommendera så är det den här, för vilka otroligt mysiga tjejer som äger den här butiken och dom var så otroligt trevliga när jag ringde för att fråga om produkterna i butiken.
Tanken var att öppna paketet nu ikväll men en liten Ebba vill ligga i famnen så får helt enkelt hålla mig till imorgon, så då har vi någonting att se fram emot.

Mer som vi gjort idag är att Linda kom och att vi åt en snabb lunch som bestod utav bananpannkakor och färska bär, finns inget godare! Sen hann vi med en power walk innan det var dags att hämta Wilma bus. Wilma blev eld och lågor när hon såg att Linda var med för att hämta henne. Världens gladaste tjej som fick träffa sin favorit. Vi bestämde oss sen för att ta en drive till thuns för att se om jag kunde hitta en klänning till dopet, tyvärr så hittade jag ingen men jag fick med mig en top och nya promenadskor. Så nu är jag redo för alla höst promenader.

På kvällen blev vi bjudna på mat hos mamma och pappa, som vanligt så gör mamma så rackarns god mat. Idag blev det falsk sjömansgryta. Det är hela familjens favorit mat, och det är verkligen kanon att det går att göra den mjölkfri så att Wilma också kan äta den.
Hojta till om ni vill ha recept så ska jag försöka att lösa det.

Wilma sover sen en timme tillbaka och Ebba börjar också att slumra till så jag ska nog faktiskt göra detsamma, så att man är pigg och utvilad imorgon.

Hoppas er dag varit fin

Allmänt, Leksaker | |
Upp