iPhone 7 plus

Nu när jag är inne i en period där jag faktiskt unnar mig själv lite nya saker så passade jag faktiskt på att förhandsbeställa nya IPhone 7 plus. Så nu hoppas jag att den trillar ner i brevlådan den 16 september. Fick sitta i telefonkö i nästan 40 minuter för att beställa imorse men det var det värt.

Idag fick vi besök av min fina moster och min lilla kusin. Blev jätte glad att dom kom förbi på en fika. Vi hann prata ett bra tag innan dom var tvungna att åka hem. Då klockan var strax efter halv ett så skyndade jag mig för att hinna med en power walk innan det var dags att hämta Wilma på dagis. Idag hann jag precis med sju kilometer innan jag var tvungen att packa in mig och Ebba i bilen och hämta Wilma. Väl på dagis så var det en glad tjej som inte alls var sugen på att följa med hem. Så vi fick stå där ett bra tag innan jag fick muta henne. Så hem kom vi till slut iallafall. Sen fick vi också besök av Jimmys mormor så dagen gick verkligen i ett idag.
Imorgon lovar jag att lägga upp bilder på vad som fanns i paketet vet att det är många som är nyfikna, hann inte alls med det idag. Konstigt det där att man har mindre med tid när man är mammaledig. Det är verkligen inte så att man ligger på latsidan och bara hänger i soffan. Just nu önskar jag att det fanns fler timmar på ett dygn.

Hur har eran dag varit? Och vad har ni för planer för helgen?

Allmänt | |
Upp