Hus uthyres & en massa pling

Hela dagen har verkligen gått i ett nafs idag, samtidigt känns det som vi inte gjort något vettigt alls. Blev en tur till Gränby för att byta en kofta och sen åka till mitt jobb och köpa mer godis för det hade jag visst råkat äta upp igår woops. Just nu orkar jag inte tänka på vad jag äter och den där ångesten har jag tryckt in i garderoben, just idag behöver jag lite socker.

Häromdagen så la vi ut vårt andra hus som vi har på gården till uthyres. Och jag skojar inte om Jimmys mobil har plingat non stop, vi trodde aldrig att det skulle bli ett sånt stort intresse. Så idag har vi haft två stycken som vart här och tittat och det ska komma några i veckan också. Kändes riktigt bra med ena som var här och tittade så ikväll för jag och Jimmy diskutera lite grann. Huset är verkligen super mysigt och det huset är ett sånt hus som jag själv skulle vilja bo i. Det är ett charmigt äldre hus på 90 kvm och som sagt jätte mysigt!
Det är så synd att det bara får stå tomt så vi bestämde oss för att testa ha någon som kan hyra.

Om en stund ska jag åka in till stan för att hämta vår matkasse och sen blir det raka vägen till soffan och titta på den nya Djungelboken och äta upp en stor godispåse, så ser kvällens mål ut.

Allmänt | |
#1 - - Malin:

Om ni kan tänka er att flytta huset närmare stan så är vi definitivt intresserade ;)

Svar: Vi får försöka ordna det ;)
idaochwilmis.blogg.se

Upp