Hemlighetsmakeri

Igår skrev jag ett jätte långt inlägg och självklart så kraschade min dator, hade inte alls något flyt igår. Så himla rackarns, men idag tar vi nya tag.

Här hemma har vi faktiskt sjukstuga med en Wilma som haft hög feber i två dagar. Tyvärr så misstänker vi att hon åter igen fått en allergisk reaktion. Jag blir så otroligt ledsen nu när vi inte får något direkt stöd från sjukvården. Men vi kämpar på! Vi försöker tänka att det alltid finns någon som har det värre. Positivt tänkande är faktiskt något som jag jobbar på att bli bättre på, för inte blir det bättre att vara negativ och tänka att allt är skit!

Imorse kände jag att hösten verkligen är här. Jag älskar faktiskt den här årstiden, det är nu man får tända kaminen och alla fina färger utomhus gör iallafall mig glad. Jag har haft ett uppehåll från träning och strikt kost och istället bara varit, men nu är jag laddad att börja om igen. Jag hoppas jag kan ta mig ut på en löprunda i helgen.

Snart kan jag också dela med mig till er vad jag har för planer. Är så himla peppad!

Allmänt | |
Upp