Frisk luft & vintern kan komma

Vilken effektiv dag jag haft idag!
Efter att jag lämnat Wilma på dagis så tog jag och Sofia en lång promenad som slutade på en mil ungefär. Så himla skönt att vara igång igen! Sen hann vi med en fika innan jag var tvungen att åka till postutlämningen och hämta ut ett paket med lite ytterligare julklappar, så nu är nästan alla klappar till barnen färdiga. Helt galet då jag oftast är ute i sista sekund.

Sen fick jag faktiskt gasa på lite då klockan närmade sig hämtning, men jag kom precis i tid. Wilma hade haft en riktigt mysig dag och ville inte gå hem. Men när jag nämnde att vi skulle till pappsens jobb så följde hon med direkt.
I bilen så berättade hon vad dom gjort på dagis och sen ville hon lyssna på musik på hög volym, så himla glad att hon gillar musik, precis som sin mamma.
Vi hämtade upp Jimmy och sen åkte vi till barnskoexperten, i år ska vi testa Viking, förra året körde vi på kavat. Det slank också med en kornblå basic klänning från mini Rodini, färgen var helt otroligt så kunde inte låta bli.
Sen blev det raka vägen till polarn och pyret och köpa en vinteroverall, så nu är vi färdig kittade till vintern! Skönt att ha det avklarat också, hejja mig eller nåt som alltid annars är ute i sista sekunden.

Efter att jag lagt Wilma på kvällen så gick faktiskt jag och Sofia en kvälls promenad också på en mil så känner mig som en riktig hurtbulle.

Men nu ska jag sjunka ner i soffan och glo lite innan det är dags att krypa till kojs.

Hoppas ni haft en toppen fin dag

Allmänt, Leksaker | |
Upp