Äntligen!!

Jag älskar att starta morgonen med att få vakna upp bredvid mina tjejer och få höra god morgon mamma, kan inte finnas något bättre!

Idag åkte vi till Gränby centrum och mötte upp fina Lisa och hennes son Josh. Jag hade en liten shopping lista som bestod utav att köpa byxor till Jimmy och strumpbyxor till Ebba och sen beställa tårtor till dopet. Vi körde på en white lady fast med baby rosa marsipanlock, tror det blir kanon bra.
Vi hann med en lunch innan Wilma blev på halvdant humör så då åkte vi hem så hon fick sova en sväng. Medans Madame sov så hann jag dammsuga huset och plocka undan lite. Så när jag var klar så vaknade Wilma så det blev verkligen världens tajming.

Eftersom vädret varit kanon så passade vi på att gå ut och leka i lekstugan och i sandlådan, jag hann också kratta lite löv. Det är nog det värsta jag vet med att ha hus, att ta hand om trädgården, jag har verkligen inga gröna fingrar!

Idag kom det ett positivt brev på posten. ÄNTLIGEN har vi fått en remiss till mag och tarm avdelningen på akademiska. Som vi har kämpat med att få hjälp! Nu hoppas vi att vi får en bra läkare som tar oss på allvar. Vi fick tid den 19 oktober så det är bara två veckor dit.

Här kommer en bild på håret också som jag lovat.

Allmänt, Läkarbesök, Wilma | |
Upp