Apphelvete

I två dagar så har inte blogg appen fungerat, trots att jag avinstallerat och startat om telefonen men nu så. Var lite lätt frustrerande när jag kände att jag behövde ventilera och skriva av mig, tur att vi bor såpass långt in i skogen att jag kunde gå ut och skrika istället. Nej nu ljög jag, men jag stängde faktiskt in mig i badrummet i några sekunder och fick räkna till tio. Att vara hemma med två krassliga barn är ingen lek. Hur mycket energi kan ett sjukt barn ha egentligen, från att springa runt i huset i 280 till att ligga tokdäckad på golvet med rumpan upp i vädret. Som ni förstår så är barnen sjuka.
Wilma fått feber och Ebba är snorig och inte alls sitt glada jag. Dagarna har spenderats den mesta tiden i soffan med att titta på massa filmer. Eller vi var en sväng ut i köket igår och gjorde chokladbollar till kvällens fika, Wilma var såklart eld och lågor över att få lite gottis till kvällen. Wilma kallar det kanelbullar, vet inte alls varför men för henne så är det helt enkelt kanelbullar, älskade busunge!

Vi hade planer på att åkt in till stan idag och träffat Linda med vi fick ställa in. Förhoppningsvis är hon piggare imorgon, då ska vi nämligen hämta hem nya bilen och världens bästa pappa fyller trettio. Wilma och Ebba får fira sin pappa imorgon och sen på lördag så ska jag och Jimmy ut och äta på restaurang peppar peppar, ser verkligen fram emot en kväll med bara han och jag!

Hoppas ni mår bra

Allmänt | |
Upp