Helgen

Den här helgen har verkligen gått i raket fart! Känns som att jg knappt varit hemma. 
Igår så fick jag en dag då jag fick göra vad jag ville själv, så mamma & jag for in till stan och åkte på loppisar och sen avslutade vi dagen med Ikea. Jag hade bestämt mig för att köpa ett vitrinskåp till köket. Vi behöver mer förvaring här hemma så nu börjar jag med köket och sen är det dags för vardagsrummet. 
Det var faktiskt inte så mycket folk på Ikea, jag trodde att det skulle vara kaos eftersom det är löningshelg men förvånansvärt lugnt. Jag kom hem vid 4 tiden och jag hann busa lite med Ozzy innan Wilma & Jimmy kom hem, dom hade spenderat dagen på crossbanan. 
Jag fick också blommor av Wilma när dom kom hem, blev så himla glad. Mina fina älsklingar!

Inatt sov jag riktigt dåligt, vaknade till och från och sen vid 3 tiden så fick jag världens sendrag i vaden, får det så himla ofta trots att jag dricker mycket vatten på dagarna. Men nu är det inte många veckor kvar så det är bara att härda ut!
Vi fick iallafall sovmorgon imorse till klockan sju. Riktigt lyxigt. Sen fixade Jimmy och Wilma frukost, och sen var helt plötsligt klockan halv tio och då åkte vi hem till min mamma då vi skulle åka till ett par bekanta till min mormor. Jimmy skulle på folkrace och där har han hängt hela dagen/kvällen. 
Vi åkte till Upplands Väsby strax efter elva och jag tror vi var framme vid tolv, det går så himla fort att åka dit!
Så hela förmiddagen spenderades där. Sen åkte vi tillbaka till Uppsala och då passade vi på att stanna vid 4h gården och kika på djuren innan hemgång. Wilmis älskar att titta på djuren men det är fortfarande lite läskigt att gå nära. Men det släpper säkert snart.

Mamma bjöd sen på middag och det var så himla skönt att slippa laga mat själv. Jag är verkligen så himla trött på kvällarna. Jag kan lätt slockna efter att jg nattat Wilma. 
Men nu på kvällskvisten har jag faktiskt börjar att skriva ihop vitrinskåpet och ja det kanske inte var det smartaste haha. Fyfan vad mycket delar det är! Nu har jag fått ihop alla tre lådor och förhoppningsvis hjälper Jimmy mig med resten imorgon. Dock har han inte det bästa tålamodet så det brukar sluta i att vi blir jätte osams. Men det är tur att det går över fort.

Nu hoppas jag att Jimmy snart kommer hem så jag hinner prata med honom innan jag somnar i soffan. 
Hoppas er helg varit super!





Allmänt | |
Upp