Tisdag & fotograferings dags

Vaknade imorse av att Wilma klappade mig fint på kinden och sa: upp mamma. Finns det något bättre sätt att starta dagen? Att få vakna upp med den lilla personen som gör så att mitt hjärta svämmar över med kärlek. Älskade älskade unge.

Wilma ville inte ha välling imorse utan yoghurt, vi har börjat ge soja produkter nu också och det funkar super bra. Och dom hade massa alternativ till yoghurt, och det smakar faktiskt inte alls illa. Så efter en brakfrukost så gjorde vi oss iordning för fotograferingen som ägde rum idag. Jimmy var tvungen att jobba eftersom deras säsong börjat nu så nu ser vi nog inte skymten av pappsen på några veckor. 

Vi anlände hos bästa Therese vid kvart över 9 och sen var det full rulle i över en timme. Det är verkligen inte det lättaste att få en blivande 2-åring att posera och stå stilla. Men skam den som ger sig. Vi fick massa fina bilder. Och nu på kvällen så var alla 150 bilder färdig redigerade och klara. Kan man få bättre service? Alla bilder klara samma dag som dom togs. 
Tack fina fina Therese för idag. Bilderna är helt fantastiska!

Wilma var helt slut efter fotograferingen så det var verkligen ett mission att hålla henne vaken i bilen hem. Väl hemma då var det bara att ordna lunch och sen fick Wilma sova. 

Jag var sen tvungen att åka och jobba och bästa moster & mormor fick rycka ut att agera barnvakt. Vad skulle vi göra utan er ibland. 

Imorgon är det ett arbetspass kvar innan några dagars ledighet med min prinsessa. Som jag längtar!




Allmänt | rowasfoto | |
Upp