Midsommar

Vi spenderade våran midsommar i Östhammar i år. Var en riktigt mysig dag.
Vi packade in hela familjen direkt efter frukost så vi var framme vid halv elva tiden. Vid ett var det sillunch och Anne hade gjort så himla god mat. Blev också så tacksam att hon gjort mjölkfria köttbullar till Wilmis, blir verkligen jätte glad när någon tar sig tid att göra special mat till Wilma.
Efter maten var det dags att bege sig till midsommarstången för att dansa. Wilma tyckte det var hur kul som helst och hon dansade hela tiden, jag tror att hon tyckte små grodorna och Mora träsk var roligast. Min stora lilla tjej, så stolt jag är över dig!

Efter dansen så började jag få ganska kraftiga sammandragningar och magen kändes inte alls något vidare, så efter middagen så fick vi faktiskt åka hem. Wilma somnade i bilen och sen var det inga problem att lägga henne i våran säng när vi kom hem.

Magen fortsatte att krångla så efter ett tag fick jag ringa min mamma som var så himla gullig och satte sig i bilen och åkte hem från stugan ifall att det skulle sätta igång. Jag tror att jag somnade strax efter tre tiden och innan det var jag nästan hundra på att förlossningen skulle starta.
Men sen imorse var allt som vanligt igen. Men mamma tog iallafall med sig Wilma tillbaka till stugan ifall att jag får något liknande igen. Har haft lite ont till och från under dagen men nu på kvällen är det som bortblåst. Snälla bebis kom ut nu!

Så nu är Wilma med världens bästa mormor & morfar och jag och Jimmy blev kvar här hemma. Saknar min prinsessa något galet mycket redan. Men jag vet att hon har det mycket roligare där borta med hela tjocka släkten. Idag hade dom badat i sjön och sen har hon lekt med sina favoriter Charlie & Molly.

Imorgon kommer jag iallafall att ringa FaceTime det första jag gör till min lilla tjej.

Allmänt | |
Upp