25 år & semestertripp

Imorse vaknade jag och vips så är jg 1 år äldre, helt galet att om 5 år så är jag 30. Jag har iallafall haft en super mysig födelsedag som spenderats med familjen. Imorse blev jag firad av Wilma, Jimmy och lilla Ebba. Wilma sjöng ja må hon leva så himla fint. Jag fick 2 koppar från Rörstrand som jag önskat mig. Så himla nöjd!
I eftermiddags så åkte vi upp till stugan i Hälsingland. Jag har verkligen längtat efter att få åka upp. Så himla lugnt och skönt här! Blev också firad av mina föräldrar som gjorde en sån himla god middag och sen blev jag överraskad med presenter. Av dom fick jag fler koppar från Rörstrand och skålar från samma märke. Blev så himla glad, älskar verkligen den serien!

Nu ska jag och dom andra gå och knoppa så att vi orkar med morgondagens äventyr. Hoppad ni haft en fin onsdag <3

Allmänt | |
Upp