Brunch och Mio besök

Wilma och jag gick upp vid kvart i 7 imorse och satte oss i soffan och tittade på Pippi. Sådana här mornarna är verkligen dom bästa. Att få mysa med min lilla prinsessa och inte känna att man måste stressa iväg till jobb och dagis.

Vid 9 åkte vi in till stan då min kusin bjudit över oss på brunch. Det bjöds på amerikanska pannkakor, äggröra, bacon, juice och kaffe. Jag åt så att jag höll på storkna. Det var så himla gott! Det bästa jag vet är att få åka till henne och äta mat. Hon är verkligen grym på matlagning.

Efter att bo smält maten så tog vi en tur till Mio. Jag behövde kika på mattor. Och jag kan nog inte säga att jag blev klokare på vilken jag ska välja. Så jag får nog helt enkelt köpa hem två-tre stycken och testa hemma. 

Nu ska jag krypa ner i soffan bredvid min bättre hälft och försöka att inte somna.


Allmänt | |
Upp