Sunday

God kväll fina!
Helgen har svischat förbi, är riktigt tacksam när jobbhelgen gör det för då är jag bra några dagar ifrån lång ledighet med min lilla solstråle. 
Apropå solstråle så har det verkligen varit super väder hela helgen. Hoppas ni haft det underbart i vårsolen. Eftersom jag åker tidigt på morgonen och kommer hem på kvällen så har jag inte kunnat njuta av solen nånting. Lite trist men förhoppningsvis så håller vårvädret i sig.

Ni vet den där känslan när man har tusen saker i huvudet som man vill göra, men inte hinner? Den känslan har jag haft i flera dagar nu & i veckan så hoppas jag att jag kan påbörja lite nya projekt. Finns så mycket att göra här hemma och samtidigt vill man lägga all sin tid och energi på sitt barn. Man är verkligen en super mamma, för på något sätt så får man oftast ihop alla dom där bitarna. Helt galet egentligen. 

Nu blir det ett avsnitt av blacklist innan jag ska sova. Den serien har verkligen fångat mitt intresse. Kan inte sluta titta på den. 


Allmänt | |
Upp