Ledig dag med min lilla mini me

Imorse slog vi upp ögonen klockan halv sju och det var full rulle hela morgonen. Wilma ville leka med sitt kök och medans hon gjorde det så passade jag på att baka en kladdkaka med nutella & center. Den är så ruskigt god, plus att den är enkel att göra. Hojta till om ni vill ha receptet, så ordnar jag det i ett eget inlägg.
Efter bakningen så behövde kakan svalna så då drog vi på oss ytterkläderna och gick ut. Wilma ville åka vagn så då fick det bli en promenad i det härliga vår vädret. Det var riktigt halt på vägen så jag spände mig hela promenaden, det hade inte varit så bra om jag hade vurpat. Men som tur var gick det bra. 
Ozzy hade verkligen vårkänslor idag för han skuttade runt som en ko på grönbete. 

Annars idag har vi inte gjort många knop, bara varit hemma och lekt. Imorgon väntar ett heldags pass och Wilma ska gå på dagis. Så det var riktigt skönt att inte behöva känna att man varit tvungen att göra massa saker.

Hur har eran dag varit?




Allmänt | |
Upp