Lyxfrukost & gnällig bebis

Redan inatt så började Ebba böka runt och kom inte alls till ro, så förstod att den här dagen skulle vara lite jobbig för Ebba.
När Wilma vaknade vid sex tiden så lät Jimmy mig sova vidare. Så vid kvart i åtta vaknade jag och Ebba och jag kände mig extremt utvilad. Jag slängde bara på mig kläder och sen for jag och Wilma till vårt lokala bageri för att inhandla bröd till frukosten. Jag skojar inte om jag säger att Anna bakar världens godaste bröd, mitt favorit bröd är ett mörkt med nötter & frukt i, så himla gott! Så idag fick det bli två sådana helbröd så jag kan frysa in, Jimmy ville ha baguett och sen var Anna så gullig som skickade med ett fröbröd och den godaste toscakakan jag någonsin ätit, så ni som bor i Uppsala borde verkligen åka förbi Annas bakstuga som ligger i Rasbo.

Annars idag så har Jimmy fixat med folkracebilen då det är race imorgon. Så jag har fått handskats med en otroligt missnöjd bebis och sen en storasyster som testat mitt tålamod till och från. Sen behövde jag städa huset och bädda rent i sängarna, men det gick haha. Sen åkte vi till mina föräldrar då Jimmy skulle hjälpa pappa med hans folkracebil och sen bjöd dom på middag. Så den här dagen har bara gått i ett känner jag.
Snart är det dags att gå och sova så att man är lite utvilad då vi kommer hänga på folkrace hela dagen.

Hoppas ni haft en fin dag

Allmänt | |
Upp