Ändrade planer

Wilma fick börja på dagis idag då hon måste vara ledig på onsdag när vi ska till barnläkaren. Så efter att ha sprungit runt hemma som en virrig höna så kom vi iallafall iväg i tid. Jag upptäckte att vi bara hade två namnlappar kvar att märka kläder med så det måste jag beställa bums direkt, hur tusan kunde jag missat det haha.

Men efter att jag hade lämnat Wilma så åkte jag först till babyproffsen för att åter igen lämna in våran bugga. Verkar som vi fått ett riktigt måndagsexemplar. Nu får vi iallafall låna ett chassi tills dom hört något från bugaboo.
Sen gick färden till Mio för att kika lite, och jag hittade ett vardagsrumsbord som föll mig i smaken men det visade sig att min svärmor och svägerska har det, så jag får hitta något annat. Så jakten fortsätter efter det perfekt bordet.

Klockan ett hade jag återbesök hos barnmorskan, så vi gick igenom hur jag tyckte att förlossningen gått och sen frågade hon om jag ville ha något preventivmedel. Så nu ska jag för första gången testa spiral, någon som har det och är nöjd?

Hann en sväng förbi Gränby också innan jag skulle hämta Wilma, smet in på polarn och pyret och kom ut med tre nya leggings till Wilma. Jag tycker att polarn & pyret och mini Rodini har dom bästa leggingsen. Dom passar Wilma som en smäck.

Wilma hade haft hur kul som helst på dagis och hon hade berättat massa om lillasyster. Så det är en stolt Wilma vi har.

Imorgon ska jag lämna Wilmis vid nio tiden och sen åker jag och Ebba till Gränby för en fika träff med Mikaela, var jätte länge sen vi sågs så det ska bli jätte roligt. Har jag tur så kanske vinteroverallerna har kommit in så jag kan kika in dom. Vilket märke brukar ni köra på?

Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Handlar nästan allt på H&M, tycker dom har den bästa kvalitén. Mycket bättre än märkeskläderna. :)

Svar: Hm är absolut också bra men tyvärrr är dom för smala för Wilma, så hon tycker inte dom är sköna :)
idaochwilmis.blogg.se

Upp