City

Idag for vi in till stan och mötte upp bästa mammorna och deras små busfrön. Vi gick först och strosade runt och kikade, sen fick det bli lunch på dragon palace, dit kommer jag aldrig gå med barnen igen. Vilken otroligt dålig service dom hade. Dom var verkligen inte serviceminded. Tur att man hade toppen sällskap, som gjorde att det var trevligt ändå. Efter lunchen så blev det lite shopping. Wilma behövde fler bodys i strl 80. Rensade ut strl 74 i helgen, så nu ekar det tomt i garderoben. Sen hittade jag ett påskägg inne på Åhléns till Wilma. Super gulligt, har letat som en tok efter ett sånt ägg. Kors i taket så köpte jag nånting till mig själv också. Gick en snabbis och föll pladask dörren top som det var rea på. Så kände att jag kunde unna mig ett plagg för 49:-. Vi var också in på Myrra en sväng. Världens bästa inrednings butik. 2 ljuslyktor fick följa med mig hem därifrån. 
Wilmis har varit på toppen humör idag, trots att tand nummer 2 är påväg upp. Så kan sammanfatta dagen som en riktigt bra dag. Nu ska jag lägga lill stumpan i sin säng och sen gå och slå in presenter. 




Allmänt | |
Upp