Inte nu igen...

Idag har vi hängt med M och hennes son. Vi gick på en långpromenad och käkade lunch. Wilma blir på riktigt bra humör när man träffar andra. Nu märker man att jag inte alls kan roa henne själv här hemma!

Sen har vi lekt och donat här hemma. Hade först lite planer på att riva tapeter i hallen men kom på sen att det kanske inte är det smartaste med ett litet busfrö. Så det får jag börja med i helgen. Har tänkt att ha en vägg med kalklitir. Kommer nog bli riktigt snyggt!

Nu på kvällen så började Wilmis näsa rinna. Inte nu igen... jag hoppas att det inte blir en förkylning igen. Hon har varit lite grinig och ledsen som hon brukar kunna bli när hon ska bli sjuk. Kanske är tänder påväg?! 
Men nu håller vi tummarna att det inte blir värre eftersom vi tänkt att åka till Ikea imorgon.

Nu ska jag ta en glass och passa på att kramas med mannen i mitt liv. 
| |
Upp