Mellandagsrea

Igår passade jag på att åka ner på stan med min mamma för att kolla in mellandagsrean. Hittade massa fina tröjor till Wilma inne på zara. Helt galna priser. Tror jag betalade 157:- för 6 tröjor. Så det blev perfekta dagis plagg som är super söta också. 

Jag hittade också jeans till mig själv som satt som en smäck, dock blev jag snål som vanligt när jag ska handla nåt klädesplagg till mig själv så blev inga nya jeans.
Något som jag däremot inte hade något problem på att snåla på så var det faktiskt en ny soffgrupp. Haha konstigt det där, tyckte 500 kronor för jeans blev för dyrt men att handla 2 nya soffor för 14500 kronor inte alls var mycket pengar. Jag prioterar som vanligt inredning och barnkläder i första hand.

Vi skulle först ha köpt en howard hörnsoffa men när dom reade ut soffgruppen som jag ville ha från början men tyckte var lite för dyr så kunde jag inte motstå dom. Nu längtar jag verkligen tills slutet av februari då renoveringen av vardagsrummet är färdigt. 



Allmänt, Inredning | |
Upp