nu gör det ont...

På allvar...ska det göra såhär ont att sluta amma. Shit.... 
Men men det onda går väl över snart hehe. 

Idag har vi först varit hemma och grejat. Gått på promenad med en galen hund. Snacka om att han blir glad när det kommit nysnö. Då lyssnar han inte alls på mig. Det brukar sluta med att vi blir osams och att jag åker i backen för att det är bajs halt. 
Sen drog vi till gränby, där halva Uppsala var. (Vet inte hur jag tänkte där riktigt.) Men vi överlevde. Men jag gick inte in på kvantum. Fan det var på allvar kö in i butiken. Så jag ringde Jimmy och sa att han fick stanna på vägen hem och köpa barnmat. Så nu väntar vi på att han ska komma hem. Hoppas han kommer snart för vi börjar få tråkigt. 

Wilma ligger och pruttar som tusan med munnen. Kan inte sluta skratta åt henne. Herregud vad hon gör mig lycklig
 
| |
Upp